Poradenství a služby spojené s implementací GDPR
Potřebujete poradit? Jsme tu pro Vás ...
Digitalizace dokumentů? To je naše doména ...
Starost o Vaše dokumenty přenechejte nám ...
Starost o Vaše dokumenty přenechejte nám ...

Kompletní spisová služba zahrnuje:

  • zpracování, roztřídění a uložení dokumentů v souladu s platnou legislativou
  • kontrola správnosti skartačních lhůt v souladu s platnou legislativou
  • komunikace se státním archivem
  • přípravu dokumentů ke skartaci, vypracování skartačních návrhů a protokolů
  • zajištění schvalovacího řízení u příslušného státního archivu
  • provádění skartace dokumentů s prošlou skartační lhůtou
  • vytěžování (vyhledávání) uložených dokumentů s následným doručením ukladateli
  • sepsání potřebných dokumentů a smluv
  • vlastní přeprava písemností k uložení i ke skartaci
  • vypracování veškeré archivní legislativy – směrnice, řády, plány
  • uložení a správa dokumentů v zabezpečených prostorách vlastní spisovny
  • skartace dokumentů po uplynutí skartačních lhůt a schválení příslušným státním archivem
  • vypracování každoročních skartačních návrhů

Zajišťujeme také kompletní spisovou službu pro konkursní a insolvenční správce.

Poskytujeme součinnost správě sociálního zabezpečení při rekonstrukcích mzdových a personálních dokumentů společností, které již ukončily svoji činnost.